Categorieën
Home / Verzenden & Levertijd

Verzenden & Levertijd

  • Verzendkosten
De verzendkosten bedragen €5,95 (€6,95 voor België en Duitsland). Bij bestellingen van minimaal  €60,00 verzenden wij gratis binnen Nederland en bij bestellingen van minimaal €75 geldt gratis verzenden voor België en Duitsland.
 
  VERZENDKOSTEN
Nederland € 5,95 (€60 = Gratis Verzenden)
België € 6,95 (€75= Gratis Verzenden)
Duitsland € 6,95 (€75 = Gratis Verzenden)
Frankrijk  Afhankelijk van gewicht
Groot-Brittannië Afhankelijk van gewicht
Denemarken Afhankelijk van gewicht

Wij verzenden in principe wereldwijd. Neem contact met ons op als je de verzendkosten wilt weten voor een land dat niet in bovenstaande tabel voorkomt. Als je producten naar een land uit de tabel wilt laten verzenden, kun je gewoon in de webshop bestellen. In de winkelwagen kies je vervolgens het land waar je je producten naartoe wilt laten sturen. Betalen vanuit het buitenland kan alleen met Paypal of Bancontact (België). Je maakt in het geval van Overboeken na je bestelling zelf het bedrag over en wij verzenden de bestelling na ontvangst van je betaling.

Let op: als je kiest voor "Overboeken"als betaling, verzenden wij pas na ontvangst betaling. Het duurt dan vaak langer dan de aangegeven tijd van PostNL want de verwerkingstijd is langer bij "Overboeken".  
 

  • Levertijd

De levertijd is 1-3 werkdagen. Tijdens het bestellen kun je vaak je bezorgdatum kiezen (Nederlandse klanten). Deze bezorgdatum is een indicatie, vaak leveren we eerder. Als je bewust een latere bezorgdatum keist, houden we die aan. Sóms komt het voor dat we toch iets later leveren dan de aangegeven bezorgdatum. Dan moeten we bijvoorbeeld even wachten op een product. 

Op de avond vóór de daadwerkelijke bezorgdag krijg je een mail met de track en trace. Je bestelling is dus pas onderweg als je de track en trace mail hebt ontvangen.

Voorwaarde voor een tijdige verzending is wel dat je bestelling is betaald. Soms gebeurt het dat de betaling niet goed gaat, in dat geval wordt de order niet verwerkt! Check dus zelf of je betaling is gelukt!  Wij kunnen namelijk niet zien of een klant bewust een betaling heeft afgebroken (en dus annuleert) of niet.

Betaal je met Afterpay? Dan wordt je bestelling alleen verwerkt als deze is goedgekeurd bij Afterpay! Check dit zelf goed! Komt je bestelling niet in aanmerking voor Afterpay? Dan kunnen wij daar niets aan doen.

Is je betaling niet gelukt maar wil je wel je order door laten gaan? Maak dan  o.v.v. het ordernummer het bedrag over naar NL23RABO0101085087. De bezorgdatum is een indicatie, want soms duurt het langer voor we je betaling zien en de bestelling wordt verwerkt.

Bestel je donderdagavond, vrijdag of in het weekend? Dan wordt je bestelling op maandag of dinsdag verzonden (mits de betaling binnen is, zie hierboven).

Het kan gebeuren dat een product eventjes niet leverbaar is, en dat je bestelling daardoor vertraging oploopt. Hier mailen we niet altijd over. Heb je een track en trace ontvangen via de mail? Dan is je bestelling onderweg. Check je spambox ook, soms belandt hij daar in.

Sommige producten zijn onverhoopt langere tijd niet leverbaar. Deze zullen we in dat geval vergoeden en dit vermelden we dan op de pakbon die je bij je bestelling ontvangt.

Wij hebben geen fysieke winkel maar hebben als webwinkel alleen een magazijn. Dat houdt dan ook in dat je alleen online kunt bestellen. Wij hebben geen openingstijden. Mocht je het liefst je online bestelling ophalen, dan kan dit wel, maar altijd op afspraak zodat we zeker weten dat je niet voor een dichte deur staat. Het handigst is het als je direct online de betaling doet. Kom je onder de €60 en worden er daardoor verzendkosten berekend? Kies dan tijdens het bestellen voor "Overboeken" als betaalmethode en zet bij de opmerkingen dat je wilt ophalen. De verzendkosten halen we dan van de factuur waarna we je een betaallink voor iDeal mailen. We maken na ontvangst van je betaling een afspraak voor het ophalen van je bestelling.