Veelgestelde Vragen
VEELGESTELDE VRAGEN
- 1 – Wat zijn de verzendkosten?
- 2 - Hebben julie geen gewone winkel?
- 3 – Wanneer krijg ik mijn bestelling?
- 4 – Hoe kan ik betalen?
- 5 – Kan ik korting krijgen?
- 6 – Mag ik producten retourneren?
- 7 – Ik ben niet helemaal tevreden. Wat nu?
- 8 – Hebben jullie proefmonsters beschikbaar?
1. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen bij ons €6,95 (€7,95 voor België en Duitsland) Dit geldt voor alle bestellingen binnen Nederland. Bij bestellingen boven de €60 rekenen wij geen verzendkosten binnen Nederland. Voor België en Duitsland geldt gratis verzenden vanaf €75.
Verzendtarieven:
VERZENDKOSTEN | |
Nederland | € 6,95 (€60 = Gratis Verzenden) |
België | € 7,95 (€75 = Gratis Verzenden) |
Duitsland | € 7,95 (€75 = Gratis Verzenden) |
Wij verzenden in principe wereldwijd. Neem contact met ons op als je de verzendkosten wilt weten voor een land dat niet in bovenstaande tabel voorkomt. Als je producten naar een land uit de tabel wilt laten verzenden, kun je gewoon bestellen. In de winkelwagen kun je dan het land van je keuze aanvinken. Betalen vanuit het buitenland kan alleen met "Vooraf Betalen". Je maakt dan na je bestelling het bedrag over en wij verzenden je bestelling na ontvangst van de betaling.
2. Hebben jullie geen gewone winkel?
Wij hebben geen fysieke winkel maar hebben als webwinkel alleen een magazijn. Dat houdt dan ook in dat je alleen online kunt bestellen. Wij hebben openingstijden als Post NL Punt. Mocht je het liefst je online bestelling ophalen, dan kan dit binnen de openingstijden, maar pas na bevestiging dat je bestelling klaarligt. Het handigst is het als je direct online de betaling doet. Kies bij Afleveropties voor Afhalen. We mailen je zodra je bestelling klaarligt.
Adres:
Molenweg 72
9365PG Niebert
3. Wanneer krijg ik mijn bestelling?
De levertijd is normaalgesproken ca 2 werkdagen.
Voorwaarde is wel dat je bestelling is betaald. Soms gebeurt het dat de betaling niet goed gaat, in dat geval wordt de order niet verwerkt! Check dus zelf of je betaling is gelukt. Wij kunnen namelijk niet zien of een klant bewust een betaling heeft afgebroken (en dus annuleert) of niet.
Is je betaling niet gelukt maar wil je wel je order door laten gaan? Mail dan naar info@biologischetoko.nl, en geef aan dat je een betaallink wit ontvangen zodat je alsnog kunt betalen of maak het zelf over naar
NL23RABO0101085087
De bestellingen van het weekend (vrijdag tot en met maandag 9.00 uur) worden op maandag of dinsdag verzonden, mits betaald. Vanwege onze vakantie wordt je bestelling nu na 14 augustus verzonden.
Het kan gebeuren dat een product eventjes niet leverbaar is, en dat je bestelling daardoor vertraging oploopt. In dat geval zullen we je een mailtje sturen met de nodige informatie en wachttijd.
Sommige producten zijn onverhoopt langere tijd niet leverbaar. Deze zullen we in dat geval vergoeden en dit vermelden we dan op de pakbon die je bij je bestelling ontvangt.
4. Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons op vier verschillende manieren betalen:
- iDeal via je eigen bank (Bancontact voor onze Belgische klanten)
- Achteraf betalen (After Pay) voor Nederland én België
- Overboeken
Met iDeal en Bancontact wordt je betaling meteen geregistreerd en zullen wij je producten zo snel mogelijk verzenden.
Als je ervoor kiest zelf het bedrag over te maken, versturen wij je bestelling nadat we je betaling hebben ontvangen. Afhankelijk van de bank kan het soms enkele dagen duren voor wij de betaling zien waardoor de levering dus langer duurt dan bij een directe online betaling.
Onze bankgegevens:
IBAN nr(Banknr).: NL23 RABO 0101085087
BICnr.:RABONL2U
Ten name van Biologische Toko. Graag je ordernummer even vermelden.
Als je met AfterPay betaalt, ga je akkoord met de betalingsvoorwaarden.
Heb je besteld maar mislukte de betaling? Maak dan het bedrag over ovv het ordernummer dat in de orderbevestiging staat. Heb je meerdere keren besteld? Dan leveren wij alleen de betaalde bestelling uit. Je hoeft ons hier niet over te mailen.
5. Kan ik korting krijgen?
Korting bieden wij voor de meeste producten aan bij afname van grotere aantallen (stapelkorting). De korting is zo´n 10%. Het verschilt per product hoeveel je ervan moet kopen voordat de korting geldt. Dit is per product aangegeven (onder het product ziet je "staffelprijzen" staan).Met de stapelkorting willen wij onze klanten tegemoet komen die gewend zijn groter in te kopen. Toch vinden wij het ook belangrijk dat onze klanten gewoon per stuk kunnen bestellen, net zoals je dat in de winkel doet. Je bepaalt dus uiteindelijk zelf je prijs.
6. Mag ik mijn product retourneren?
Je hebt wettelijk gezien 14 dagen bedenktijd als je online een product koopt. Dat wil zeggen dat je tot 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen het terug mag sturen zonder te hoeven uitleggen waarom. Geopende food producten mag je niet terugsturen. Non-food mag uit zo de verpakking zijn gehaald dat je het in dezelfde staat terug kunt sturen. Je kunt gebruik maken van het herroepingsformulier maar een mailtje sturen van te voren is ook voldoende. Wij zullen de waarde van het product terugbetalen.Biologische Toko vergoedt alle betalingen van de klant, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, zo snel mogelijk maar zeker binnen 14 dagen vanaf het moment dat de klant aan heeft gegeven het product te willen terugsturen. Tenzij Biologische Toko aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de klant aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Biologische Toko gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de klant heeft gebruikt, tenzij de klant instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.
7. Ik ben niet helemaal tevreden. Wat nu?
We doen ons uiterste best om jou als klant blij te maken. Als je toch niet helemaal tevreden bent over een product dan is het belangrijk dat je daarover contact met ons opneemt. Bij voorkeur via ons contactformulier. Het kan zijn dat een product is gesneuveld tijdens het transport, of dat de kwaliteit niet goed meer is. We zullen dan zien naar een goede oplossing.8. Hebben jullie proefmonsters beschikbaar?
Nee, wij hebben geen proefmonsters. Aanvragen hiervoor worden niet behandeld.
Ben je niet tevreden met onze afhandeling of service? Lees dan de informatie op onze klachtenpagina.