210d7100a42a88077b1d3da8d88fe4ed.jpg
Kies je categorie
Aanbiedingen per mail




Aanmelden

VEELGESTELDE VRAGEN

 

1. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen bij ons €5,95 (€7,50 voor België en Duitsland) Dit is inclusief verpakking en geldt voor alle bestellingen binnen Nederland. Bij bestellingen boven de €60 rekenen wij geen verzendkosten binnen Nederland. Voor België en Duitsland geldt gratis verzenden vanaf €100. 

Verzendtarieven:

  VERZENDKOSTEN
Nederland € 5,95 (€60 = Gratis Verzenden)
België € 7,50 (€100 = Gratis Verzenden)
Duitsland € 7,50 (€100 = Gratis Verzenden)
Frankrijk € 17,95
Groot-Brittannië € 17,95
Italië € 19,95

Wij verzenden in principe wereldwijd. Neem contact met ons op als je de verzendkosten wilt weten voor een land dat niet in bovenstaande tabel voorkomt. Als je producten naar een land uit de tabel wilt laten verzenden, kun je gewoon bestellen. In de winkelwagen kun je dan het land van je keuze aanvinken. Betalen vanuit het buitenland kan alleen met "Vooraf Betalen". Je maakt dan na je bestelling het bedrag over en wij verzenden je bestelling na ontvangst van de betaling.
 

2. Mag ik mijn bestelling ook ophalen?

Je kunt je bestelling ophalen als je in de buurt bent of woont. Je geeft bij je bestelling aan dat je zelf de producten ophaalt en op welk tijdstip.

Let op: dit kan alleen op doordeweekse dagen.

Adres:
Handwerkerszijde 104
9201 CP Drachten

 

3. Wanneer krijg ik mijn bestelling?


​Je kunt je producten binnen 1-3 werkdagen verwachten.
  • Vóór maandag 9.00 besteld → uiterlijk dinsdag in huis (m.u.v vertraging bij PostNL)
  • Vóór dinsdag 10.00 besteld → uiterlijk donderdag in huis (m.u.v vertraging bij PostNL)
  • Vóór woensdag 12.00 besteld → uiterlijk vrijdag in huis (m.u.v vertraging bij PostNL)
  • Vóór vrijdag 9.00 besteld: → zaterdag in huis (m.u.v vertraging bij PostNL)
Als de producten op voorraad zijn, kunt je de bestelling dus binnen een werkdag in huis hebben, maar dit kan ook na 2 werkdagen zijn. Dit is afhankelijk van de dag van bestelling. 

LET OP: dit geldt vanaf het moment dat wij je betaling hebben ontvangen!



4. Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons op drie verschillende manieren betalen:

  • iDeal via je eigen bank (Mister Cash voor onze Belgische klanten)
  • Vooraf overmaken
  • Achteraf betalen (After Pay) voor Nederland én België

Met iDeal of Mister Cash wordt je betaling meteen geregistreerd en zullen wij je producten zo snVanwege el mogelijk verzenden.


Als je ervoor kiest zelf het bedrag over te maken (vooraf betalen), versturen wij je bestelling nadat we je betaling hebben ontvangen. Afhankelijk van de bank kan het soms enkele dagen duren voor wij de betaling zien. Onze bankgegevens:

IBAN nr(Banknr).: NL23 RABO 0101085087
BICnr.:RABONL
2U

Ten name van Biologische Toko te Drachten. Graag je factuurnummer even vermelden.
 

Wil je liever achteraf betalen? Dat kan met AfterPay. AfterPay biedt betaaloplossingen aan voor consumenten en webwinkels.  Als je voor deze optie kiest, vragen wij een extra toeslag van €1,95. Je ontvangt na je bestelling een factuur die je binnen 14 dagen aan AfterPay kunt voldoen. 

Het maximale orderbedrag is voor nieuwe klanten van AfterPay €150 en voor bestaande klanten €250.

Als je met AfterPay betaalt, ga je akkoord met de betalingsvoorwaarden.


5. Kan ik korting krijgen?

Korting bieden wij aan bij afname van grotere aantallen (staffelkorting). De korting is zo´n 10%. Het verschilt per product hoeveel je ervan moet kopen voordat de korting geldt. Dit is per product aangegeven (onder het product ziet je "staffelprijzen" staan).

Met de staffelkorting willen wij onze klanten tegemoet komen die gewend zijn groter in te kopen. Toch vinden wij het ook belangrijk dat onze klanten gewoon per stuk kunnen bestellen, net zoals je dat in de winkel doet. Je bepaalt dus uiteindelijk zelf je prijs.


6. Mag ik mijn product retourneren?

Je hebt wettelijk gezien 14 dagen bedenktijd als je online een product koopt. Dat wil zeggen dat je tot 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen het terug mag sturen zonder te hoeven uitleggen waarom. Geopende food producten mag je niet terugsturen. Non-food mag uit zo de verpakking zijn gehaald dat je het in dezelfde staat terug kunt sturen. Je kunt gebruik maken van het herroepingsformulier maar een mailtje sturen van te voren is ook voldoende. Wij zullen de waarde van het product terugbetalen. 

Biologische Toko vergoedt alle betalingen van de klant, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, zo snel mogelijk maar zeker binnen 14 dagen vanaf het moment dat de klant aan heeft gegeven het product te willen terugsturen. Tenzij Biologische Toko aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de klant aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Biologische Toko gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de klant heeft gebruikt, tenzij de klant instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.

7. Ik ben niet helemaal tevreden. Wat nu?

We doen ons uiterste best om jou als klant blij te maken. Als je toch niet helemaal tevreden bent over een product dan is het belangrijk dat je daarover contact met ons opneemt. Het kan zijn dat een product is gesneuveld tijdens het transport, of dat de kwaliteit niet goed meer is. We zullen dan zien naar een goede oplossing. 

Ben je niet tevreden met onze afhandeling of service? Lees dan de informatie op onze klachtenpagina.